Klachten en Garantie

Garantie

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over hun aankoop. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat u mag verwachten dat alle producten die door ons worden geleverd doen wat u er redelijkerwijs van mag verwachten. Als een product hieraan niet voldoet, dan heeft u recht op een reparatie, of een vervangend product. Voor sommige producten geldt een fabrieksgarantie of extra garantie. Deze garanties doen niets af aan de wettelijke garantie. Op alle producten die wij verkopen is de garantietermijn minimaal een half jaar. Indien fabrieksgaranties of wettelijke bepalingen dit voorschrijven, kan de garantietermijn langer dan 6 maanden zijn. Bij elk product op onze site wordt onder de kop specificaties vermeld hoelang de garantie op dat product is. De garantieperiode start vanaf het moment dat u het product in huis heeft.

Is uw product defect? Hanteer dan onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

  • Neem contact op met onze klantenservice.
  • U ontvangt via mail of telefoon de gegevens die u nodig heeft om de zending naar ons te retourneren.
  • Na ontvangst van de zending sturen wij u een ontvangstbevestiging toe, en gaan we met uw klacht aan de slag
  • Nadat uw klacht is onderzocht stellen we een oplossing voor om het probleem op te lossen.

Klachten

Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening? Geen nood. In de meeste gevallen kan onze klantenservice dit probleem telefonisch of via email oplossen. Mocht u er met de klantenservice toch niet uitkomen, dan is het mogelijk om uw klacht via briefpost al dan niet aangetekend te versturen naar:

GSMpunt B.V.
o.v.v. Klachtenregeling
Bedrijvenpark Twente Noord 95
7602KS Almelo

Wij zullen er dan alles aan doen om uw klacht in behandeling te nemen, en samen te zoeken naar een oplossing.

Oplossingstermijn

Onze helpdesk is op werkdagen geopend tussen 09:00 en 18:00. Telefonisch kan doorgaans direct een oplossing worden geboden, en via mail proberen wij binnen 4 uur te reageren. Mocht het probleem niet direct op te lossen zijn, dan doen we onze uiterste best om alsnog zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 72 uur (geteld op werkdagen) een oplossing te bieden voor het probleem dat is ontstaan.

Geschillencommissie

Indien u het niet eens bent met de oplossing die wij u aandragen, dan is het mogelijk om uw klacht te laten toetsen door de geschillencommissie. Deze instantie is onafhankelijk, en kan een bindende uitspraak doen voor het conflict dat is ontstaan. Meer informatie over deze geschillencommissie vindt u op de website van de geschillencommissie: http://www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.