Bestellen en Betalen

Hoe kunt u bestellen?

GSMpunt.nl is een online winkel gericht op particuliere en zakelijke klanten. U heeft geen account nodig om bij ons te bestellen, maar het kan wel handig zijn om facturen te downloaden, statussen van bestellingen in te zien, etc. Bovendien hoeft u niet telkens uw gegevens opnieuw in te vullen bij het plaatsen van bestellingen, en kunt u in bepaalde gevallen kiezen voor alternatieve betaalmethodes. Het aanmaken van een account kan tijdens het plaatsen van een bestelling, of apart via deze pagina.

U kunt een product bestellen door deze in de winkelmand te plaatsen. Dit doet u door op de knop "bestellen" te klikken bij de productomschrijving. Als u klaar bent met het uitzoeken van producten, en u wilt de bestelling gaan afronden kunt u klikken op "Bestelling afrekenen". Stap 2 is het invullen van uw gegevens. Bent u een nieuwe klant? Dan kunt u kiezen tussen het aanmaken van een account, of u kunt zonder account een eenmalige bestelling plaatsen. Als u al klant bent kunt u inloggen met uw emailadres en wachtwoord. Mocht u uw wachtwoord zijn vergeten, dan kunt u deze opvragen via de knop wachtwoord vergeten.

Als nieuwe klant vragen we een aantal gegevens van u om de bestelling te kunnen verwerken. Hiertoe hebben wij uw emailadres en uw NAW gegevens nodig. U kunt daarnaast ook uw telefoonnummer invullen, maar dat is niet verplicht. Als u een alternatief verzendadres in wilt vullen, vink dan de checkbox "Ander bezorgdadres". Tot slot vragen we u of u interesse heeft in onze nieuwsbrief. Indien u een account wilt aanmaken, kunt u onderaan deze pagina een wachtwoord invullen om achteraf toegang te krijgen tot uw bestelling en uw account. Daarna komen we bij het betaalgedeelte, daarover meer onder het kopje betalen.

Als u alles heeft ingevuld, klikt u op "Verder met bestellen". U komt nu in de overzichtspagina waar alles omtrent uw bestelling staat opgesomd. De factuur en verzendgegevens, de gekozen betaalmethode, de nieuwsbriefaanmeldingen en de algemene opmerkingen, en de producten die u hebben wilt. Als u nu op "Bestelling afrekenen" klikt, wordt de bestelling geplaatst. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt u doorgeleid naar de betaalpagina, of ziet u de gegevens die u kunt gebruiken om de betaling in orde te maken. Ook ontvangt u een mail met een overzicht van uw bestelling, en de gegevens die u heeft ingevuld. Mocht u vragen hebben over dit proces, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kunt u betalen?

In het bestelproces wordt u gevraagd een keuze te maken tussen de verschillende betaalmethodes. Bij GSMpunt.nl kunt u betalen met iDeal, via PayPal, via Bancontact, via CreditCard, via Klarna, Sofort, Giropay, op rekening (voor bedrijven) of via een bankoverschrijving. Afhankelijk van bepaalde keuzes die u gemaakt heeft in het afrekenproces kan het zijn dat we niet alle betaalmethodes aan u tonen. Hieronder worden deze betaalmethodes puntsgewijs behandeld.

iDeal

iDeal is een Nederlands betaalsysteem dat wordt ondersteund door ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank en Triodos Bank. Het betalen gaat snel, simpel en is volledig veilig. Bovendien hebben wij direct de betaling binnen, waardoor de bestelling ook direct kan worden verwerkt.

PayPal

PayPal heeft met Express CheckOut de snelste betaalmethode ontwikkeld. Onze site staat in verbinding met PayPal, waardoor u direct de betaling kunt uitvoeren. De kosten van deze betaalmethode berekenen wij aan u door, op basis van € 0,35 per transactie, plus 3,6% van het order bedrag. Dit is overeenkomstig met de kosten die wij betalen voor deze betaalmethode. Wij ontvangen direct na het afronden uw betaling, en daarom kunnen wij uw order direct uitleveren.

Bancontact

Bancontact is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen. Het betalen gaat snel, simpel en is volledig veilig. Bovendien hebben wij direct de betaling binnen, waardoor de bestelling direct kan worden verwerkt.

CreditCard

CreditCard is wereldwijd de meest gebruikte betaalmethode online. U kunt bij ons betalen met CreditCards van Mastercard, Visa en American Express. Wij ontvangen direct na het afronden van uw betaling, en daarom kunnen wij uw order direct uitleveren.

Sofort en GiroPay

Voor onze Duitse klanten hebben wij de betaalmethodes Sofort en Giropay toegevoegd aan de betaalstraat.

Betaal achteraf

Wilt u liever uw bestelling eerst thuis ontvangen voordat u betaalt? Kies dan voor Klarna als betaalmethode. Klarna voert een scan uit op de door u ingevulde gegevens en de bestelde producten, en geeft al dan niet akkoord aan ons om de bestelling uit te leveren. Klarna garandeert dan dat wij de betaling zullen ontvangen. U betaalt het te betalen bedrag aan Klarna. Deze betaalmethode kost € 0,99 extra.

Op rekening voor bedrijven

Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te bestellen. Dit houdt in dat de bestelling die u bij ons plaatst direct naar u wordt verstuurd, en dat de factuur per mail naar u wordt verstuurd, die u binnen de onderling overeengekomen betaaltermijn kunt betalen.

Bankoverschrijving

Tijdens het afrekenen is het niet mogelijk om voor Bankoverschrijving te kiezen, maar in de mailcommunicatie die u over uw besteling ontvangt bieden wij u wel de mogelijkheid om via bankoverschrijving te betalen. Dit wordt alleen mogelijk indien de betaling met een van bovenstaande betaalmethodes niet succesvol is afgerond. Houdt u wel rekening met een wat langere wachttijd ivm de verwerking van de betaling.

Cadeaubon

Heeft u een cadeaubon of tegoedbon ontvangen? Vul dan de cadeauboncode in bij het afrekenen. Het bedrag wordt direct in mindering gebracht op het nog te betalen bedrag. Als uw cadeaubon voldoende is, is er geen betaling nodig voor het restantbedrag hoeft u geen andere betaalmethode te selecteren. Als er nog een restantbedrag blijft staan, kunt u hiervoor een van bovenstaande betaalmethodes kiezen.

In alle gevallen is het mogelijk om de bestelling te annuleren als deze nog niet is verwerkt. Heeft u hierover, of over een van bovenstaande punten nog vragen, neem dan contact op met de klantenservice.

Oude apparaten inleveren?

Indien u een oud apparaat heeft, en dat wilt inleveren kan dat bij de bestaande inleverpunten. Ook heeft u de mogelijkheid om apparaten af te geven bij de gemeentelijke afvalstraat. Ook kunt u contact met ons opnemen om een afhaalafspraak te maken, of om het product kostenloos naar ons te zenden.