Ruilen en retourneren

Is je bestelling niet helemaal naar wens of heb je een verkeerd product besteld? Geen probleem dit kunnen wij gemakkelijk oplossen. Kies één van de onderstaande drie opties om eenvoudig te ruilen of te retourneren.

Optie 1:

Ruilen met onze hulp

(Gratis)
  • We helpen jou het juiste product te vinden
  • Wij versturen dezelfde werkdag het juiste product naar je toe
  • Je ontvangt een gratis retourlabel per e-mail
Optie 2:

Retourneren

(Kosten: €2,95)
  • Meld eenvoudig je retour aan
  • Na goedkeuring ontvang je het aankoopbedrag terug of vervalt je factuur

FAQ:

Wat is de status van mijn retouraanvraag?

Wij houden je via e-mail op de hoogte met de status van je retourzending.

Ik heb beschadigd of verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Wil je meerdere retourzendingen samen terugsturen?

Iedere retour moet afzonderlijk aangemeld worden. Heb je hier vragen over, onze klantenservice helpt je graag verder.